יום חמישי, 20 באוקטובר 2011

D.A.N.C.E

Do the D.A.N.C.E "
1234, fight!
Stick to the B.E.A.T
Get ready to ignite
You were such a P.Y.T
Catching all the lights
Just easy as A.B.C
That's how we make it right"
(Justice-dance)

אורות מעומעמים מסביב, מליון פרצופים שחלקם אתם מכירים מערבים דומים, ריחות של בשמים מעורבים בזיעה... והגוף חם, זע, נד לאורכם ולרוחבם של הצלילים. אין כמו ערבי הקיץ החמים. אך איזה באסה הם נגמרו!!(בכי) וכיום אנו "נהנים" מתחילתו של הסתיו שלפני המבול (או בארצנו יותר כמו טיפטופים קלים של מים). לרקוד זה משותף לכל העונות, אין לזה זמן מקום או תקופה, תמיד טוב להרגיש את הגוף מתפרק, משתגע, האנרגיה שעוברת דרך הדם... מיליון ביטים לתנועה.

Streaming through the radio "
Dancing all around
Spread the word in stereo
"At the speed of sound

לפני כמה ימים הלכנו אנו וחברים למסיבה מהסוג האהוב עלינו, בדרך שמנו שירים שאנו אוהבים, שתינו יין לבן קליל. נכנסנו ורקדנו כמה ריקודים. רק מה?? אני ובן זוגי פתאום גילינו שחם , לח, לא נעים, אנו לא רואים טוב, לא מרגישים טוב, לא ישנים טוב, לא שומעים טוב ,אולי שכחנו את התנור דלוק בבית, צריך לקום מחר מוקדם וכל מיני תירוצים של זקנים. אך מה אנו לא זקנים בכלל!!! זו הבורגנות שיצאה מפינו, לאמר את האמת, ממזמן לא קמנו מהספה (אנו רואים שוב את כל העונות של מד מן) ובכלל לצאת מגבולות הבית היא מטרה נשגבת (בסלון אנו עוד רוקדים). אז חשבתי על דרך שתכניס אותי לעניינים וכמובן שמצאתי כמה הצעות שאולי יעניינו גם אתכן !!!

אז למרות שהאוטפיטים הם מקולקציית אביב 2012, הסתיו הישראלי הוא כמו האביב האירופאי... ולכן אני מציגה בפנכם את הלוק אותו ממש בקרוב אאמץ לעצמי צעיר וחצוף אבל אלגנטי וסקסי עליו אחראי המותג proenza schouler.
קצת על המותג : המותג הוקם בשנת 2002 על ידי 2 חברים Jack McCollough ו  Lazaro Hernandez, הם הכירו בעת לימודהם ב Parsons School of Design ויצרו את פרוייקט הגמר שלהם בצוותא (לא יכולתי לקחת בפרויקט חלק, פשוט הייתי נורא עסוקה בימים אלו.העלק.) הפרויקט כל כך הצליח שהוא היה גם לקולקציה הראשונה של המותג ונקנה בשלמותו על ידי ברניס. הם קראו למותג כך על שם האמהות שלהם שאני מנחשת שהיו הראשונות להנות מבגדיהם.
אם בא לכם לקרוא עוד לחצו על זה : בוויקיפדיה יודעים הכל
 מתוך קולקציית אביב 2012 של  proenza schouler





אני חושבת שאין לוק מתאים מזה לסתיו הישראלי.. הרי הוא לא באמת קר אבל צריך חלק עליון, ואם יש לך רגליים יפות אין יותר שווה מלראותן יוצאות ממראה סגור, מסקרן ואלגנטי. הרבה פעמים מכנסיים קצרים (ובלי להעליב) נותנות מראה קצת זול  אך אם החלק העליון אלגנטי הן גם יכולות לתת מראה מוקפד ונכון.
כל מה שנשאר לכן זה למצוא מכנס קצר וג'קט אלגנטי בארון ולצאת לפזז ברחבת המועדון (אבל ביננו להתלבש יפה בבית ולרקוד בסלון איטס נוט דאט באד....:)



בברכת מועדים לשמחה
עדי


יום שלישי, 11 באוקטובר 2011

Postcards from Israel

The shattered soul"
Following close but nearly twice as slow
In my good times
There were always golden rocks to throw
at those who admit defeat too late

"Those were our times, those were our times
(Beirut - Postcards from italy)

אנשים נוסטלגיים תמיד מדאיגים אותי, לא כי אני בעצמי לא מתרפקת על זיכרונות העבר אלא כי אנו – בני האדם נוטים לראותו באופן הכי קסום ומעוות שיש.
באופן אישי (והרי אין אדם יכול להעיד על איש מלבד עצמו או כל שאר האנשים עליהם הוא שמע ריכולים:)
אינני נוטה להתרפקות מסוג זו כי אני יודעת שיש לי נטייה לזכור את הדברים בדרך שאני הייתי רוצה לזכור אותם, לדוגמא הבחור הראשון שזרק אותי בעצם עשה זאת כי הוא אהב אותי יותר מדי (הידעתם : לבבות יכולים להתפוצץ- לא עלינו). חברה טובה שהתנשקה עם אקס- שכחה שהיינו חברים. וכמובן בן זוגי  התחיל איתי + התאהב בי ממבט ראשון ופשוט עוד לא הבין את זה אז בזמנו, היום ברוך השם הוא באמת בעניין.
יכולתי להמשיך כך עוד ועוד... אך כרגע אתם כבר מחייכים לעצמכם בתחושת הזדהות... יש רק מצב אחד בו אני אוהבת נוסטלגיה ומצב זה הוא: טלאים.
טלאים הם תמיד בעלי זיכרונות גם כאשר הם הינם חדשים, משהו מהזיכרון הקולקטיבי הזוכר שלנו לרוב כאשר יבחין בשמיכת טלאים יזכר בילדותו, באימו התופרת (שאולי לעולם אפילו אינה תפרה פשוט הדימוי כה דבק בהן באמהות המסכנות שלנו)
ואולי דווקא כמוני ייזכר בכמה עבודות טלאים מדהימות, שהמולכת ללא עוררין עלהם היא: Lu Flux



אני אגיד לכם את האמת יש לי בעיה עם המילה עצמה, כי אם עכשיו תשבו ותגידו לאט את המילה "טלאים" תשימו לב למעבר בין ה-ט ל -ל, הוא מאוד לא נעים בלשון הוא מייצר מין מרווח יריקה אל עבר אנשים אחרים (פויה)
ואם לא נתייחס למילה עצמה כאשר אני רואה את כל התמונות אני חושבת שאולי אני בעצם מהאנשים הנוסטלגים הללו או שישנם דברים שהם פשוט נוגעים ללב.

And I will love to see that day"
That day is mine
When she will marry me outside with the willow trees
And play the songs we made
They made me so
And I would love to see that day
Her day was mine"

חג שמח
עדי וביירות





יום חמישי, 6 באוקטובר 2011

It's always darkest before the dawn

"Regrets collect like old friends
Here to relive your darkest moments
I can see no way, I can see no way"

(florence and the machine- shake it out)

לפני השמלות, השירים והצחוקייה אני חייבת לבקש מעצמי וממכם סליחה על הפסקת הכתיבה פה... פשוט פולנייה שחורה (נקרא לה אני) כיבתה את האור וככה ישבתי כמה חודשים שלמים בחדר, בחושך, בוכה!!!! מלאה בתירוצים, ובכיינות.
אל תדאגו לא קרה שום דבר נורא חוץ מהחוב שלי למוסך לאחר פרידת האוטו מראש המנוע, בטח שלא נפרדתי ממיטב כספי לאחר שיחרור מחוזה כובל (ילדים תמיד תקראו את החוזה עליו אתם חותמים!!), ובטח שלא ביזבזתי את זמני לשווא (בההההה)
טוב אחרי ההתחלה הסנטימנטאלית הזו אני חייבת להמשיך להתבכיין. ההורים חשבו להחליף אותי, אני חשבתי להחליף אותם. החבר חשב לשלוח אותי לטיפול אני קניתי לו בתמורה תחתונים. לא עשיתי כלום חוץ מצפייה בטליוויזיה ואגירת אוכל בבטני
 ובכל זאת יש משהו מצחיק בכל המצב העגום הזה כי....

"it's always darkest before the dawn"


אז שמעתי ששחור זה באופנה... לא רק שמעתי חוויתי את כל השחור הזה על בשרי!! ולרגל המאורע קניתי גרביונים שחורים עם לבבות, תחתונים שחורים עם פרחים, שמלה שחורה עם נקודות, וחולצה שקופה עם גזרי תחרות.

אבל אחח לו רק חיי היו שחורים כמו שמלות האביב של שרה ברטון לבית אלכסנדר מקווין



            יצאתי עם המסיכה הזו לרחוב אך בגלל שלא ראיתי כלום נתקעתי בעץ, חתול ברח ממני וילדים קטנים תפסו אותי והכו בי עד זוב דם, מוסר השכל : לא כל מה שאופנה - זוהר!


בכל מקרה העולם כל כך שחור שאפילו טופ שופ החליטו לתת לשחור מקום מיוחד :


http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/TopCategoriesDisplay?storeId=12556&catalogId=33057


וגם באסוס יש כמה פריטים שאולי תרצו להזמין:






גם אם שחור ועם שחור צריך לדעת להסתדר
3>
עדי


אם אתם עדיין עוקבים אחרי הבלוג... אני מקדישה לכם את הקליפ המקסים הזה.