יום שישי, 17 בדצמבר 2010

יבנה - אאוט, ברלין- אין!!!

They heard me singing and they told me to stop"
"Quit these pretentious things and just punch the clock

הרבה זמן שלא כתבתי... ובחיי שהתגעגעתי למילים הפשוטות שרודפות זו אחר זו בין גלגלי ראשי....
הפוסט האחרון שלי היה בהחלט לא אופטימי אך אני חייבת לציין שמאז עברו הרבה מים בנהר (כמו שאימי אומרת...). והחדשות השמחות הן שאני עוברת לגור בברלין, לתקופה, עם הבן זוג המוצלח.
והיום אני אופטימית, כי כמו בשיר ( The Arcade Fire- Sprawl Ii (mountains Beyond Mountains

These days my life, I feel it has no purpose"
"But late at night the feelings swim to the surface

וזה לא כי רע לי פה, או שמשהו חסר... להפך טפו טפו טפו דברים קורים, והם משמחים ונפלאים. ובכל זאת משהו חסר.
אני מרגישה שאני יכולה יותר, לאט לאט אני מוצאת את הקו שלי... את הדבר הנקי הזה שהופך מעצב למעצב בעל אישיות.
וזה נמצא בכל מקום...

'Cause on the surface the city lights shine"
"They're calling at me, come and find your kind

ואני שמחה, אבן גדולה התגלגלה לה מליבי, כי תמיד תהיתי אם אצא מפה, אם אלך לעיר אחרת לנסות את מזלי.. וגם אם אכשל זו לא תהיה טרגדיה כי לפחות ניסיתי, ואני מאמינה גדולה בלנסות, ומאמינה גדולה בלחיות.
כשהייתי בברלין חלמתי עליה, כזו אני בחורה אורבנית..
מעולם לא אהבתי את הכפר אמנם אני גרה רוב חיי בעיר קטנה. אך בטיולי בהודו השתעממתי מהנופים. וגם לשבת בחווה מבודדת באוסטרליה לא קסם לי.
אני אוהבת את אורות הלילה של העיר, את האנשים שמתלבשים לקראתך , את המכונית, את שדה הפקקים... אני אפילו אוהבת את הקירות שהשחירו מפיח. צלילי האוטובוסים בבוקר תמיד הזכירו לי שירה, בעיר תמיד משהו קורה, אתה פוגש מכר ברחוב... צופה בתקרית כזו או אחרת. קצב פעימות ליבי פועם כקצב העיר.
אז כמו שחכמינו אומרים, ובראשות מוריסי מורי ורבי :

"Take me out tonight
Where there's music and there's people
And they're young and alive "

כי כזאת היא העיר בנויה לצעירים, ולחיים. לאוהבים ולבודדים. היא מעכלת לתוכה את כולם.. ותמיד תוכל פשוט להעלם שם או להמציא את עצמך מחדש.
חברתי אלה אוזן, שהיא לא רק חברה- היא מקור השראה מאוד גדול ושותפה של ממש ליצירה...(וגם זו שצילמה את ההפקה ההורסת בפוסט The Science Of Winter) יש קליפ שעשתה עבור מרינה מקסימיליאן בלומין, ובו יש כמה פריימים שאני מרגישה שהם חופפים את רגשותיי כלפי העיר :










זו העיר הזו שבכל סימטה כבר קרו מיליון סיפורים, ואלפי אוהבים התנשקו, והמון מריבות התבערו, ואולי בתוכה טמון גם סיפור שקרה לכם. הן כל כך מוכרות שגם אם לא חווית אותן הן יזכירו לך סיפור שהיה.
ועוד מוכשרת אחרת שאני אוהבת בכל ליבי, ואני תמיד מצטערת שאין לנו יותר זמן ביחד כי היא באמת אחת ויחידה היא יאנה סגל שעשתה את הקליפ הכל כך יפה הזה. את המוזיקה הלחין וביצע בן זוגה אסי סנדר המוכשר והמקסים.



ולסיום כמה לינקים הכרחיים :

הדסק האהוב עלי לאחרונה שתמיד יזכר כדיסק מכונן לתקופה... אני אוהבת אותה והיא גורמת לי לחלום... ויש מוזיקה שכל שנשאר זה להודות לה על שהיא מסיימת כל יום בחיוך :)
אה.. וברור היא מלווה את הפוסט בגאווה ושמחה רבה!!!!



עוד שיר שאוזכר פה היום, ואין מה להגיד כולם יודעים שהוא המנון אורבני מושלם :)


"There is a light that never goes out"...

והלינקים הכי חשובים של הצלמת המהוללת :

ולסיום כל שנשאר לי להוסיף :

"I need the darkness, someone please cut the lights"

XoXo
עדי

3 תגובות:

  1. יש לי חיוך ענק על הפנים
    כייף לקרוא אותך כרגיל


    אוהבת!!:)

    השבמחק
  2. ינובסקי! שמח בשבילך
    המון בהצלחה!

    יאלי

    השבמחק
  3. תודה לשנכם, אתם מקסימים ואהובים :)

    השבמחק