יום רביעי, 5 בינואר 2011

אז מה?

"Make me dance, I want to surrender
Your familiar arms, I remember
We've been going transcontinental

Got no car, we just take a rental"
(BELLE & SEBASTIAN - "I Didn't See It Coming)

שנים רבות חלומי הפרוע ביותר היה בית ללא משכנתא, ההרגשה של "להיות חייבת" הפחידה אותי כל כך שלא יכולתי לחשוב עליה בכלל, אין לי מושג מהיכן הפחד הזה חדר כי מעולם לא חסר לי כלום, האמת היא בדיוק ההפך
והנה לאחר שנות לימודים ארוכות וסוחטות (מנטאלית וכספית) ,הגעתי לגיל שאני מכלכלת את עצמי (טוב לא באמת אנו חיים אצל הוריי עד הטיסה). פתאום הבנתי שבשביל שאגיע למצב שלא תהיה לי משכנתא אני אצטרך או לוותר על חלומי או למכור את גופי. הדבר היחיד שיכול איכשהו להיראות כמו בית ואולי אוכל לאפשר לעצמי הוא ארגז הירקות הריק, הזרוק מאחורי הסופר.
"לפעמים אנשים נותנים לאיזו בעיה לאמלל אותם לאורך שנים במקום פשוט להגיד, "אז מה?". זה אחד מהדברים שאני הכי אוהב להגיד"אז מה?"....לא ברור לי איך הצלחתי לעבור את כל השנים האלה עד שלמדתי. לקח לי לא מעט זמן ללמוד אותו. אבל ברגע שלמדת-אתה כבר לא שוכח."
(מא' לב' ובחזרה- הביוגרפיה של אנדי וורהול)
ואתמול זה התבהר לי. אז מה? אם אני לא יודעת מה אני הולכת לעשות. אז מה? אם לפעמים זה נראה כאילו מצבי הכספי לעולם לא יאפשר לי לקנות פיצה +טרופית ב5 שקלים. פתאום התגלה לי שאני די מאושרת מהמצב החדש, ודי מאושרת מעבודות הפרילנסריות +מינימום שאני עושה.
כל שבוע לפחות כמה פעמים בשבוע פולנייה כזו או אחרת שואלת " סיימת בצלאל וזה מה שאת עושה?" כן חברה יקרה, שנים של לימוד בתור סטודנטית ענייה לימדו אותי שלחם מרוויחים מלעבוד, והצלחה מרוויחים עם השנים.
 Take me on a train 'cos I'm not flying"
I can see the world from a different side
Read about us in the morning papers
"When we make it alive

זהו יום חג בשבילי, והנה אני חופשייה. ההבנה הכי גדולה בחיים היא שכסף הוא אמצעי, אפשר להגיע אליה רק שהמטרה ברורה. והנה יום חורפי אחד הבנתי שאולי תהיה לי משכנתא...
אבל, אז מה?

--------------------------------------------------------------

יפנים תמיד אומרים אז מה? זו דרך חיים  אצלהם.
כי אז מה? זו לא רק דרך חיים, זה גם לוק!!!

למשל : אז מה אם אני כמו הזברה לובשת פסים!!


אז מה אם אני נראת כמו שק סמרטוטים...


אז מה אם לא מצאתם את ההקשרים!!!


אז מה אם אימצנו את מראה הסקיטרים המאוסים


אז מה אם אני לא באמת היידי ובחיים לא ראיתי הרים


אז מה?

תודה לליאורי על העשרת הבלוג :)


3>

עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה