יום שבת, 18 במאי 2013

בתופים ובמחולות

"When you take me in your arms and talk romance
My heart starts doin' that Saint Rita dance
And I'm ventin'
Ohh and I'm shakin'"

Jack White – I'm Shakin'

המכירים אותי ואת נבכי חיי בצורה עמוקה, יודעים שאין דבר שאינני יכולה לפתור בעזרת ריקוד. כן, התנועות האיטיות המטלטלות מהגוף כל רגש זר ולא נעים שהשתכן בתוכו, המוזיקה שמנקה את הראש ממחשבות מיותרות ושוטפת אותו כמדיטציה לנזיר ההודי. ה"זון" הנעים הזה שאת נכנסת אליו כאשר המנעדים הקלים עוטפים את גופך, יה איטס גאט מי שייקינג!

יש לי טקס לפני שאני הולכת לרקוד אני שמה את המוזיקה שאני הכי אוהבת בבית ונכנסת לגרוב, ואם זה לא עובד אני מקפצצת כל הדרך על כיסאי שליד הנהג כל הדרך למסיבה!
ואני הכי הכי אוהבת לרקוד בשמלות, משהו באוויר הנכנס ויוצא מהגוף, בקלילות של הבד, התזוזוה היפה של הקפלים...מתאים בעיקר לריקודים פראיים!

לעניין השמלה יש לי חוקים שרכשתי מניסיון העבר והם:
1. לשמלה אסור אבל פשוט אסור שיהיו שרוולים, אם יש לה הם צריכים להיות ממש רחבים כדי לאפשר תנועה חלקה... אבל גם בעקבות היות המועדונים צפופים ולחים, עדיף לוותר על 2 החברים בצידי השמלה.
2. אני לא אוהבת מחשופים! זה עניין פרטי הם לא עושים איתי חסד ודווקא המראה הסגור מחמיא לי כך שסעיף זה הוא תחת ההגדרה של טעם אישי.
3. אסור שהשמלה תהיה הדוקה למטה , מהזן שמתגלגל למעלה ופתאום כל התחת שלך בחוץ, בנות זה לא אלגנטי ובטח לא מחמיא... היופי בשמלה גלום בתנועת הקפלים שזזים איתך, החשמל שעובר בך ובבד ביחד!
3. צבע צבע צבע!!!! כי צבע ממלא את החיים בשמחה!

אז הנה כמה אופציות לא רעות להתחיל את הקיץ:

מה יש לASOS להציע לך לריקודים?


זה לוק מדהים! הכובע קצת לא ריאלי כי חם אש אבל את תמיד יכולה להחליפו במטפחת שחורה ולבנות כמותי שגובה הוא לא הצד החזק שלהם אפשר להוסיף עקבים קטנים, אבל תזכרו עקבים גבוהים הם לריקוד של שעה שעתיים, להתפרעות כבדה עדיף את החברים הנמוכים שלהם!


שמלה מדהימה! וגם באה במידת פטיט למאותגרות גובה, זהו עניין מאוד חשוב, פטיט זה לנמוכות. אני אישית מזמינה רק שמלות שהן פטיט וכך הן יושבות על הגוף טוב יותר.  אז בנות שימו לב!

ואם לא בא לכן להזמין מחו"ל גם בארץ יש אופציות:


שמלה אתנית מהקולקציה החדשה של קסטרו , מתאימה לריקוד שבטי!


כן נכון , אני לא מתה על מחשופים אבל אם זה היה מחמיא לי הייתי לובשת את השמלה החמודה הזו!

 גולת הכותרת של הפוסט באה ממקום לא צפוי...תראו מה יש לתמנון להציע לכם:


ממש שייקינג!

ועכשיו כל מה שנותר הוא להתאים נעליים מטפחת, שרשרת ארוכה, ולצאת בריקודים כל הדרך למסיבה :)

אל תשכחו לזמזם ....



"I feel like I've been run right through the middle
And I can't move around and I can't stand still
I'm po diddly
Oh, you got me shakin'
I'm so jittery
That's right, you got me shakin'"


אז "בתופים ובמחולות"

נתראה שבוע הבא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה