יום שבת, 4 במאי 2013

Rave on או בעברית תזרום....

"Well, the little things you say and do make me want to be with you
Rave on
Rave on this crazy feeling
I know
"I know it's got me reeling when you say "I love you," I say "rave on"
(M.Ward - Rave on)
 
לזרום, אנו אומרים את זה תמיד בקונוטציה של לוותר,  של- 'לא נורא, תבליג'. לזרום זה תמיד בקונוטציה של "להתקפל". אם אתה לא רוצה לעשות משהו, אתה תעשה אותו בסוף בכל מקרה... אך בעיניי לא לזה התכוון המשורר ובטח לא .M.Ward
אני רואה בלזרום דרך חיים. תמיד שואלים אותי מה את מתכננת הלאה (ואוו אוו אני מהמתכננות) אבל אני ובעלי בדרך כלל לא תמיד יודעים מה יהיה איתנו אפילו שנה הבאה.
פעם כל העניין הזה היה מכניס אותי לחרדות. הייתי שואלת את עצמי מה עם  המשכנתא? ממה הילדים שעוד לא נולדו יאכלו? מה התוצאות והחסרונות של הדברים?? אנשים שאמרו שהם חייבים להרוויח המון כסף נכנסו כציפורים טורדניות למוחי ומגרוני האדמדם בקע "אני רוצה להרוויח" ו- "איך אפשר לחיות ככה?"
והאמת היא שמכריי יעידו שהייתה לי שנה מאוד קשה בגלל המחשבות...
ואז למדתי "לזרום", הבנתי השנה שאני לא יכולה לתכנן הלאה ובכלל, תמיד עדיף לחיות בהווה ולאהוב את איך שהדברים נראים עכשיו... כי אחר כך??
 
U Can Never Knew
 
או כמו שאמר המוזה הנצחית שלי :
 
 

ואם כבר לדרך היומית שלכם אתם יוצאים, אמליץ לכם על כמה מוצרים מסוגננים למזל מסטודיו שאני עוקבת אחריו כבר כמה שנים מאז שמצאתי אותו בלי כוונה ב Etsy וזהו סטודיו קולולש!

כך שבדרככם תוכלו לענוד על צווארכם את נעליה של דורותי שתמיד יוכלו לכוון אתכם בעת צרה הביתה.


כמובן שתמיד תצטרכו להזכיר לעצמכם אחרי מה אתם הולכים...


והכי חשוב, אל תשכחו לנצור בזכרונכם את כל הרגעים הקסומים.


את כל הדברים היפים של קולולוש תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק שלה כאן : כן כאן!
ובחנות האון ליין שלה כאן : פה!

אז כמו שד"ר סוס אומר :


לדרך אל תשכחו לזמזם .... לזרום ....


דרך נעימה אהובים יקרים,
נפגש בשבוע הבא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה