יום שבת, 27 באפריל 2013

Slow Show או בשמו חתונה

"You know I dreamed about you
for twenty-nine years before I saw you
You know I dreamed about you
I missed you for
for twenty-nine years"
(The National - Slow Show)

כשהלכתי לחופה הייתי כל כך בשוק מכמות העיניים שצפו בי עד שבקושי יכלתי לנשום, אז עצמתי עיניים ושמעתי את השיר הזה- השיר שלי ושלו בראשי התנגן לאיטו... בצעדים קטנים אך בטוחים הלכתי לעברו מלאת ביטחון בידיעה שלא יכלתי לבחור טוב יותר.
רק מה, חבל שכל בחירה שנעשתה בימי טרום החתונה הלחוצים הללו הייתה מבולבלת, קפריזית ובדרך כלל לא ממש שלנו...
רק בחירה אחת הייתה שלי ולגמרי שלי והיא שמלת הכלה שעליה אני אכתוב היום.
אני התחתנתי בשמלת כלה של ליאור צ'רכי, מעצב שמלות כלה צעיר ומאוד מבטיח. המדידות היו נעימות (לעומת מקומות אחרים שמדדתי בהם שמלות כלה והיו נוראיים) וליאור ידע על מה להתעקש איתי בנושא השמלה ועל מה אי אפשר לוותר כי זה הקו שלי וכך הדברים צריכים להיראות עלי. בקיצור, היה מושלם!
אז לאחרונה הוא הוציא 2 קטלוגים ואני אתעכב על אחד מהם שתפס את עיניי רבים והוא ממש יצירת מופת ולו נקרא קטלוג "קאלו" בהשראת האמנית פרידה קאלו.



מקורות ההשראה של ליאור לקולקציה זו נוצרו מתוך סיפור החיים המרתק של קאלו, סיפור הטומן  בתוכו את סודות המזרח והמערב, לכל שמלה בקולקציה יש סיפור שהוא רק שלה כאשר זה מסופר בפרטים הקטנים הנותנים אפיון נוסף לגיזרה ולבד.


ליאור מספר שהדבר החשוב לו ביותר הוא ההרגשה של האישה בתוך השמלה והמראה שנוצר מהחיים החדשים שמקבלת השמלה בעת לבישתה- "לכל אישה יש סיפור משלה , פרטים קטנים על חייה ועל חלומותיה שצריכים להשתקף דרך השמלה וזו צריכה להשלים לתמונה המלאה."



החומרים נבחרים בקפידה רבה ונאספים על ידי ליאור בשווקים בארץ ובחו"ל-
מתחרות צרפתיות ועד לריקמות אתניות. ליאור אוסף פריטים אלה רק בשביל למלא את חלומותיהן של נשים בליל כלולותיהן.


פרחים : טלי עזריה
שיער ואיפור : הילה מינס
צילום: הילה ווגמן

דף הפייסבוק של ליאור

והנה לכן מתחתנות יקרות, הטבה קטנה לעונת החתונות שבפתח :


אם כבר ענייננו בצילום היפה והנקי של הילה ווגמן, בימים אלו ממש זו מוציאה למכירה את עבודותיה. אפשר לראות וליצור קשר בלינק הזה : הדף של הילה ווגמן בפייסבוק

השיר שהיה צריך להתנגן בחופתי :



נתראה בשבוע הבא

אני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה