יום שבת, 20 באפריל 2013

Brand new start


"Take advantage of the season
To take off your overcoat
The spirits will lift off those young men you provoke
But I'll be laughing, knowing I will take you home"
(LIttle Joy - Brand new start)


כל יום אני מתאהבת מחדש: ברגעים יפים, בעוברים ושבים... יש תקופות שבהן אני שוכחת, שהיופי מוסתר ממני על ידי "אני" אגואיסטי ועיוור. אני מנסה לא ליפול אל תוך התרמית הזו אך לפעמים היא פשוט חזקה ממני. השיר המקסים הזה של ליטל גוי תמיד מחזיר אותי ל"התאהבות", אולי כי הוא סוג של אהבה יומיומית....

הבלוג היום יסקור כמה מההתאהבויות החדשות שלי מתחום האופנה הישראלית לכבוד יום העצמאות שעבר עלינו לטובה ובניפנופים, בתקווה שאלה יהפכו לאהבות ארוכות ועמוקות (אוי לי ולכרטיס האשראי שלי!)
לקראת יום העצמאות העברתי למעצבים הצעירים 2 שאלות : מה הם מקורות ההשראה שלך ואיפה היית רוצה להיות ביום העצמאות הבא? והתשובות יקיריי, הן לפניכם!
אז נתחיל באחד שלכרטיס האשראי שלי אין חשש ממנו והוא מותג הגברים הנחשק שיש מסביבו הייפ לא נורמאלי לאחרונה. זהו מעצב הגברים המוכשר "אדם גפן".
אדם גפן מושפע מהשפעות רבות : "אני מושפע רבות מאדריכלות ואומנות. לפעמים זה מתחיל משיטוט ברחבי העיר, והתבוננות על בניינים ולפעמים זה סתם דימוי שראיתי באינטרנט. אני טיפוס משוטט מטבעי ואני מוצא את עצמי מסתכל על דברים באינטרנט שאני לא יכול לקשר תמיד. לפני כמה זמן הייתי באובססיה לגבי סכינים שעושים בבית מתוצרת עצמית. זה משתנה המון. עד יום העצמאות הבא אני מקווה להיות בבית חדש, במקום פסטורלי יותר ולהגיע לאסיה (יפן,קוריאה)."
אני מאוד מקווה שהוא ישאר בארצנו הקטנטונת  ונוכל להנות מאופנת הרחוב-קוטור שלו לפחות לעוד כמה שנים


אדם גפן והדוגמן דני צ'רבוננקו 
צולם על ידי: מירב בן לולו

להשיג: Not For Sale, בעלי מלאכה 3, תל-אביב. ורטרו, קינג ג'ורג' 16, תל-אביב.
עמוד הפייסבוק : כאן!
 
מעצבת נוספת, משלנו ובכחול לבן, היא ענת פרידמן. ענת לוקחת חלק ממתחם המעצבים המאוד מוצלח (לדעתי) בירושלים. ההשראה שלה היא בעיקר מליצנים כך שתוכלו לראות בבגדיה המון "עומק" בצוואר, כמו שאמר מאיר אריאל פעם.... היא משרבטת את הבגדים היפים שלה על דף לפני שאלה רוקמים עוד וגידים.
בעוד שנה הייתה רוצה שיהיה לה צוות עבודה משלה הכולל : תדמיתנית, תופרת, גזרן ומנהל בפועל, כך היא תוכל לטבוע לה בתוך היצירה האינסופית של המעצב.


 
את בגדיה תוכלו לרכוש במתחם המעצבים בירושלים ובבוטיק נומה בתל אביב.
עמוד הפייסבוק : כאן!
בנוסף לבגדים, ישראל מתהדרת בזמן האחרון  במותגי נעליים חדשים שהם כולם על טהרת הייצור הכחול לבן .אחת מהמעצבות הצעירות הללו היא טל ארבל בעלת מותג הנעליים המשובח Norman & Bella, שבקולקציה הנוכחית שלה תוכלו לראות 2 קווים מרכזיים- קו אחד המושפע מהתרבות היפנית ומאופיין בגזרות בעלי קווים ישרים, זורמים, א-סימטריים ומנימליסטים. הקו השני שנקרא אלגנטוויסט מורכב מגזרות שפורקו והורכבו מחדש.
לשנה הבאה היא מאחלת לעצמה למצוא מקום "בוטגה" (בית מלאכה באיטלקית) ולייצר נעליים בהזמנה ולפי מידה כמו שלמדה לעשות באיטליה וכל מה שנותר לי לאחל לעצמי הוא שייפלו לרגליי זוג נעליים שכאלו :)

אפשר להשיג בהזמנה ישירות מהסטודיו או לרוץ מהר מהר ליריד שופוני לנעליים שמתקיים בשבת חורפית זו ולרכוש לעצמכם זוג מהודר
עמוד הפייסבוק : כאן!


All this time they had me thinking"
Love's a boat that's slowly sinking
But you made the claim 
Taking chances, embracing the change
"I count my blessings knowing you will take me home




בימים אלה אני גם עובדת על דף פייסבוק לבלוג שם אוכל להעלות גחמות יומיומיות שלי. אשמח אם תעשו לייק, תצטרפו למסע שלי וכמובן גם תוכלו להעלות גחמות משלכם :) : כאן!

בהצלחה לכל המעצבים הצעירים והמוכשרים...
 
ולכל הקוראים - תהנו מהשבת הגשומה והמופלאה הזו (בימים שכאלו הבגד האהוב עלי הוא פיג'מה :)
 
אז מעמקי המיטה החמה
חיבוק ונשיקה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה