יום שבת, 6 באפריל 2013

pocketful of starlight


"For love may come and tap you on the shoulder some starless night
Just in case you feel you want to hold her
You'll have a pocketful of starlight"
(Perry como - catch a falling star)

הפוסט היום מוקדש כל כולו לחברתי הטובה שני הידועה בשם שיינה. זה מוזר לכתוב על החברה הכי טובה שלך. אני רק רוצה לכתוב כמה מדהימה ומיוחדת היא אך אני מניחה שלפי עבודותיה אתם כבר תבינו לבד שהיא הכוכב המאיר שלי.
אז שני היא מעצבת תכשיטים החיה את חייה התל אביבים בשכונת פלורנטין. ההשראות שלה באות בעיקר מהעולם הפנטסטי, האמנות ההודית וציירים סוריאליסטים כמו גוגן ביחד עם חיבורים מעולם הטבע.
היופי בתכשיטים הוא גודלם המרשים ועושרם הוויזואלי, הם נראים כאילו נלקחו מתוך מערתו של הג'יני ונוצרו בידיהם המיומנות של יוצרי החלומות.

צילום :הילה ווגמן

את התכשיטים המדהימים אפשר להשיג בסטודיו שלה בשדרת וושינגטון בפלורנטין, ביצירת קשר מראש בטלפון : 0524711404

וכן, גם לי יש אחד שמלווה אותי בכל חתונה, אירוע או סתם כשבא לי לדפוק הופעה ... וכן, תמיד שואלים אותי איפה קניתי :)



עוד המלצה היא הסיכות המתוקות והכיפיות הללו שייצר המעצב איציק אבקסיס לחתונתו כמתנת חתונה לאורחים .אלה יצרו באזז רציני והוא החליט להוציא אותם למכירה גם לקהל הרחב וכיום הוא מוכר אותם באתר- http://www.pinuid.com





את השיר המקסים שמלווה את הבלוג היום זכיתי לשמוע שוב (כי הרי כולנו מכירים אותו) בסדרה הבריטית האהובה עלי " המיילדות" (CALL THE MIDWIFE) בפרק סיום העונה . זהו שיר אהוב שסיים סדרה אהובה שאני ממליצה עליה בחום לכל אחד ואחת מכם לראות ... אז לסיכום :



With just a pocketful of starlight

3>

עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה