יום ראשון, 31 במרץ 2013

ebay style


אני אוהבת קניות, לא תמיד אבל לרוב... פשוט לפעמים הקניונים עמוסים וגם ככה כל הרעש הזה גורם לי לרצות לברוח ולהסתתר מתחת לשולחן ארומה עם מפית על הפנים. לעיתים אחרות המראות משמינות (ממש) והאור חזק מדי בחנות של מק וכל נקודה אדומה (לא נגיד את שם החצ'קון לשווא) נראת כמו צרעת, האף גדול, העיניים עקומות... קיצר זה לא מה שזה היה פעם
ולכן למרות שאני עדיין יוצאת פה ושם מהבית לרוב תראו אותי קונה בחנויות און ליין. לא רק שהמחיר זול ומשתלם יותר, אין לי שום צורך לבחון את זה מול מבטם של אנשים אחרים. הקנייה און ליין היא כמובן בעיניי קנייה אינדיבידואלית יש בה פחות מהמחשבה מה יחשבו עלי או להיכן אני אלך עם זה... פשוט יום אחד תלכי עם זה בתעוזה גדולה ותהיי הכי מיוחדת. ומיוחדת, רבותיי וגברותיי, ממעמד שנותיי הכבר די מכובד זה יותר טוב מיופי (שוב לא תמיד) אבל אם את לא יפה לפחות תהיי מיוחדת (ככה אמא ואבא אמרו לי- סתםםםם)

אז היום נחקור את אגף התיקים ב-EBAY כי זה בדיוק מה שאני מתכוונת לרכוש.

אהבתי הראשונה והחזקה ביותר היא תיקי גב... כן, כבר מאז גן דם המכבים כשהייתי מסתובבת עם תיק הנסיכות הוורוד שלי לא חשבתי שיש משהו יפה יותר מזה. וכך נשמרה מחשבתי עד עצם היום הזה + בזמן האחרון יש לי קצת כאבי גב (זה בא עם הגיל) והתיק צד כבר לא כל כך מחזיק איתי במסעות.

אז בלינק הבא תמצאו תיק גב שועלי והכל בתמורה של כ- 30 שקלים. תראו, יכול להיות שהתיק לא יחזיק לעולמי עד אך לשנה שנתיים הקרובות הוא יהיה סבבה
 התיק הבא הוא מעור אמיתי ומאוד מאוד מושך את העין. אישית, לי יש אהבה אמיתית וכנה לילקוטים מרובעים, תיקי דוורים או איך שלא תקראו להם. עלותו היא כ- 171 שקלים והוא כנראה שווה את זה.













אפשר גם לקנות תיק של לואי וויטון משומש אך במחיר סביר יחסית של אלף שלוש מאות וארבעים שקלים

 
טוב אני כבר חייבת לצאת לקנות תיק בקניון הבייתי שלי. אז בזמן שאני שומעת את השיר המקסים הזה שהכרתי דרך הפסקול של WEEDS (סדרה מעולה וזה מוזר כי הם אחת מהלהקות האהובות עלי) ושותה קפה של ערב, כל מה שנותר לי להגיד לכם זה חג שמח!!!
 
 


אוהבת

עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה