יום שישי, 22 במרץ 2013

That's what's up

"Then I found forever
Hey hey love
We've been best friends forever darling
That's what's up"
 
(Edward Sharpe & the Magnetic Zeros - That's What's Up  )
 
ברוכים הבאים או החוזרים :)
כן...כן.. איימ בק ביג טיים, ולא אעייף אתכם בכל מה שהיה או נעשה כי זה לא חשוב. העיקר הוא שאנו פה לסקר קצת מהכובעים בתצוגות האופנה ולספר לכם אילו כובעים אתם תלבשו ואילו ממש לא באביב (האביך ככל הנראה לעכשיו) שבפתח.
 
אז נתחיל בתצוגת האופנה של HEDI SLIMANE מבית Yves Saint Laurent. אדי שכח מכל שמלות הקיץ הפרחוניות והשדות הפתוחים ולפי דעתו בקיץ הזה, בעקבות המצב הפיננסי והשבר בעולם האופנהעליו דיברה מאוד יפה חברתי לירון בפוסט שאוסיף בסוף הפוסט הזה, כולנו נהיה רוק סטארס צ'יקס!
 

למען האמת, המראה נורא נורא יפה. רק מה, חבל שאדי חברנו לא יודע איזה חום איימים בישראל ואם אני הולכת עם ג'קט כזה שחור אני ישר מתעלפת!
אך עם זאת איזה כובע או-לה-לה!!!! יחמיא לכל הגבוהות והשרוכיות וגם לקטנות כמוני (עדיף עם עקבים).

השניה שאסקר התפרסמה העונה בעקבות הכובעים המוזרים שלה ונהייתה ידועה לשמצה בכל מיני בלוגים קטנים, ועם זאת אני מפרגנת לה!
על התעוזה, על המקוריות ובכלל היו שם כמה לוקים לא רעים בכלל, לא ללכת ברחוב אבל לקט וולק זה ממש בסדר


בדיחה : מה זה נפל לך על הראש???

ולמרות כובעים יפים וגדולים אלו אני ממליצה באביב הישראלי ללכת או עם כובעי קש או עם כובעי בייסבול, למה? כי חם!! הנוחות חשובה לא פחות מהנראות מה גם שיש מלא כובעים יפים ומפתיעים שניתן לקנות ברשתות ועל זה ארחיב בפוסט הבא !!



באופטימיות מנצחת זו אני רוצה לחתום את הבלוג בכמה טיפים קטנים:

+ ביום שבת תהיה פתיחה נחמדת של מותג הנעליים החדש והמבטיח  NORMAN & BELLA , יהיו נעליים מאוד יפות וגם תיקים של TWELVE INCH.
לפרטים : דף האיוונט של האירוע



+ אתם חייבים חייבים לקרוא את הפוסט היפה יפה שהזכרתי למעלה על איך פגום הוא המושלם החדש בעולם האופנה ובעיקר בקולקציות האחרונות שנראו על המסלול : הפוסט הסופר מעניין של לירון

שיר מנצח, השראה לפוסט, וקליפ חמוד:



חג שמח!

XoXo

עדי


 

2 תגובות:

  1. ראשית תודה על הפרגון, ושנית- איזה זמן מעולה לחזור לכתוב על כובעים: בדיוק כשעונת הקיץ המהבילה הופכת אותם מפריט אפנתי להכרח הישרדותי. מחכה לפוסט הבא...

    השבמחק
  2. לירוני תודה יקירה שלי :)

    השבמחק