יום חמישי, 20 באוקטובר 2011

D.A.N.C.E

Do the D.A.N.C.E "
1234, fight!
Stick to the B.E.A.T
Get ready to ignite
You were such a P.Y.T
Catching all the lights
Just easy as A.B.C
That's how we make it right"
(Justice-dance)

אורות מעומעמים מסביב, מליון פרצופים שחלקם אתם מכירים מערבים דומים, ריחות של בשמים מעורבים בזיעה... והגוף חם, זע, נד לאורכם ולרוחבם של הצלילים. אין כמו ערבי הקיץ החמים. אך איזה באסה הם נגמרו!!(בכי) וכיום אנו "נהנים" מתחילתו של הסתיו שלפני המבול (או בארצנו יותר כמו טיפטופים קלים של מים). לרקוד זה משותף לכל העונות, אין לזה זמן מקום או תקופה, תמיד טוב להרגיש את הגוף מתפרק, משתגע, האנרגיה שעוברת דרך הדם... מיליון ביטים לתנועה.

Streaming through the radio "
Dancing all around
Spread the word in stereo
"At the speed of sound

לפני כמה ימים הלכנו אנו וחברים למסיבה מהסוג האהוב עלינו, בדרך שמנו שירים שאנו אוהבים, שתינו יין לבן קליל. נכנסנו ורקדנו כמה ריקודים. רק מה?? אני ובן זוגי פתאום גילינו שחם , לח, לא נעים, אנו לא רואים טוב, לא מרגישים טוב, לא ישנים טוב, לא שומעים טוב ,אולי שכחנו את התנור דלוק בבית, צריך לקום מחר מוקדם וכל מיני תירוצים של זקנים. אך מה אנו לא זקנים בכלל!!! זו הבורגנות שיצאה מפינו, לאמר את האמת, ממזמן לא קמנו מהספה (אנו רואים שוב את כל העונות של מד מן) ובכלל לצאת מגבולות הבית היא מטרה נשגבת (בסלון אנו עוד רוקדים). אז חשבתי על דרך שתכניס אותי לעניינים וכמובן שמצאתי כמה הצעות שאולי יעניינו גם אתכן !!!

אז למרות שהאוטפיטים הם מקולקציית אביב 2012, הסתיו הישראלי הוא כמו האביב האירופאי... ולכן אני מציגה בפנכם את הלוק אותו ממש בקרוב אאמץ לעצמי צעיר וחצוף אבל אלגנטי וסקסי עליו אחראי המותג proenza schouler.
קצת על המותג : המותג הוקם בשנת 2002 על ידי 2 חברים Jack McCollough ו  Lazaro Hernandez, הם הכירו בעת לימודהם ב Parsons School of Design ויצרו את פרוייקט הגמר שלהם בצוותא (לא יכולתי לקחת בפרויקט חלק, פשוט הייתי נורא עסוקה בימים אלו.העלק.) הפרויקט כל כך הצליח שהוא היה גם לקולקציה הראשונה של המותג ונקנה בשלמותו על ידי ברניס. הם קראו למותג כך על שם האמהות שלהם שאני מנחשת שהיו הראשונות להנות מבגדיהם.
אם בא לכם לקרוא עוד לחצו על זה : בוויקיפדיה יודעים הכל
 מתוך קולקציית אביב 2012 של  proenza schouler





אני חושבת שאין לוק מתאים מזה לסתיו הישראלי.. הרי הוא לא באמת קר אבל צריך חלק עליון, ואם יש לך רגליים יפות אין יותר שווה מלראותן יוצאות ממראה סגור, מסקרן ואלגנטי. הרבה פעמים מכנסיים קצרים (ובלי להעליב) נותנות מראה קצת זול  אך אם החלק העליון אלגנטי הן גם יכולות לתת מראה מוקפד ונכון.
כל מה שנשאר לכן זה למצוא מכנס קצר וג'קט אלגנטי בארון ולצאת לפזז ברחבת המועדון (אבל ביננו להתלבש יפה בבית ולרקוד בסלון איטס נוט דאט באד....:)



בברכת מועדים לשמחה
עדי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה