יום חמישי, 6 באוקטובר 2011

It's always darkest before the dawn

"Regrets collect like old friends
Here to relive your darkest moments
I can see no way, I can see no way"

(florence and the machine- shake it out)

לפני השמלות, השירים והצחוקייה אני חייבת לבקש מעצמי וממכם סליחה על הפסקת הכתיבה פה... פשוט פולנייה שחורה (נקרא לה אני) כיבתה את האור וככה ישבתי כמה חודשים שלמים בחדר, בחושך, בוכה!!!! מלאה בתירוצים, ובכיינות.
אל תדאגו לא קרה שום דבר נורא חוץ מהחוב שלי למוסך לאחר פרידת האוטו מראש המנוע, בטח שלא נפרדתי ממיטב כספי לאחר שיחרור מחוזה כובל (ילדים תמיד תקראו את החוזה עליו אתם חותמים!!), ובטח שלא ביזבזתי את זמני לשווא (בההההה)
טוב אחרי ההתחלה הסנטימנטאלית הזו אני חייבת להמשיך להתבכיין. ההורים חשבו להחליף אותי, אני חשבתי להחליף אותם. החבר חשב לשלוח אותי לטיפול אני קניתי לו בתמורה תחתונים. לא עשיתי כלום חוץ מצפייה בטליוויזיה ואגירת אוכל בבטני
 ובכל זאת יש משהו מצחיק בכל המצב העגום הזה כי....

"it's always darkest before the dawn"


אז שמעתי ששחור זה באופנה... לא רק שמעתי חוויתי את כל השחור הזה על בשרי!! ולרגל המאורע קניתי גרביונים שחורים עם לבבות, תחתונים שחורים עם פרחים, שמלה שחורה עם נקודות, וחולצה שקופה עם גזרי תחרות.

אבל אחח לו רק חיי היו שחורים כמו שמלות האביב של שרה ברטון לבית אלכסנדר מקווין



            יצאתי עם המסיכה הזו לרחוב אך בגלל שלא ראיתי כלום נתקעתי בעץ, חתול ברח ממני וילדים קטנים תפסו אותי והכו בי עד זוב דם, מוסר השכל : לא כל מה שאופנה - זוהר!


בכל מקרה העולם כל כך שחור שאפילו טופ שופ החליטו לתת לשחור מקום מיוחד :


http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/TopCategoriesDisplay?storeId=12556&catalogId=33057


וגם באסוס יש כמה פריטים שאולי תרצו להזמין:






גם אם שחור ועם שחור צריך לדעת להסתדר
3>
עדי


אם אתם עדיין עוקבים אחרי הבלוג... אני מקדישה לכם את הקליפ המקסים הזה.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה