יום שבת, 1 ביוני 2013

קיץ פרחוני

"grow out my hair
go anywhere
sleepin' until afternoon
summertime, soak up the sunshine with you
summertime, soak up the sunshine with you"
 
(girls - summertime)
 
כל הדברים קורים בקיץ, כל אלו שדחינו מהחורף, אפילו דברים שרצינו לעשות שנה שעברה. הקיץ הוא הזדמנות להכל לקרות, הזדמנות להכל להתחיל מחדש.
 
וזה תמיד קורה ככה. איך שהוכרז בואו של החמסין הראשון עמדתי תוך שבוע בפני 3 החלטות שהן כנראה מהמשמעותיות בחיי.
 
ולא רק אני. חברים נפרדו, חברים חזרו וחברים החליטו לעקור לארץ אחרת. עוד חברים החליטו לפתוח עסק חדש ולקנות דירה ואני עוד לא הספקתי לנשום.

אני לא אשקר. אני בחורה של חורף... משהו בחום המעיק לא עושה לי את זה.. ובכל זאת, כל פעם שקיץ מתחיל ואני מוצאת את עצמי יושבת בים ומין משב רוח קליל מלטף אותי וכפות רגליי נוברות בחול.. אני מריחה את הריח הקסום הזה של כל ההתחלות החדשות שהולכות לבוא. כי כל קיץ בשבילי הוא התחלה חדשה.
 
"feelin' the breeze
take it with ease
shake off the big city blues
summertime, soak up the sunshine with you"
 
הדבר הכי נפלא בקיץ הוא זרי הפרחים לשיער. תמיד יש להם הרגשה של חגיגה, כמו ביום הולדת בכיתה א' כשבאותו יום כולם חשבו שאת נסיכה..
 
 
 

אבל כמובן שזה תמיד הכי יפה עליה.....



אני רוצה להקדיש את הפוסט לחברתי יעלי האהובה שלי שילדה היום...
קיץ נעים ומלא בהתחלות חדשות..
אני :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה