יום שבת, 15 ביוני 2013

עוברים דירה, עוברים סטודיו, הכל מתחיל בפוסט!

"Where to go I had no idea about it
Most of the people do, there are only doing just fine
I don't wanna stay in place no more, see
Ain't doing well well well, I am only doing just fine"
 
(Phoenix-Long Distance call)
 
אנחנו עוברים דירה! זהו, חתמנו על חוזה ומשכנו את עצמנו לבנק. כעת יש רשימות ארוכות של מה צריך ומה יש, וכמה יש...
ושמחה קטנה בלב של בניית בית , ארבע קירות ששייכים רק לנו!
הרבה מחבריי (בעצם כולם) ממש נגד לרכוש דירה בארץ- זה יקר, הערך ירד, ההשקעה לא רציונאלית... ובאמת כך הדבר.
אך אני תמיד חלמתי על בית. 4 קירות שרק הגורל יוכל לסלק אותי מהם. חיים בורגנים בפרברים עם כלב ו-2-3 ילדים.
הדבר הכי מדהים בלעבור דירה זה להקים את הסטודיו מחדש. כך שבזמן האחרון אני מוצאת את עצמי מסתכלת באתרים עם סטודיו מעוצבים. הנה כמה מהם:
 
 
זה יכול להיות הסטודיו שלי רק במצב בו יצאתי מעורי ונהייתי בן אדם מסודר יותר. בכלל, אני לא מכירה אמנים או מעצבים כאלה אז היא בטח מהחלל....
 
 
זה ! זה! זה! למרות שרק השולחן יעלה לי כמו חוטי גוטרמן צבעוניים מכל הצבעים בעולם + סטנד. אבל ממש אהבתי את הגלויות מלמעלה (רואים שאני ובעלת הסטודיו יכולות להיות חברות!)
 
 
כמה יופי וכמה צבעוניות , אך הפחד שלי  הוא שהצבעוניות מעייפת. זה טוב לחנות אבל יש לי קצת בעיות קשב וריכוז  ורק מלהסתכל על התמונה הרבה זמן אני רוצה לחזור לישון! דרך אגב הסטודיו הזה ממש מזכיר את החנות "הבית של בטיק" בנס ציונה.
 
 
אתם אולי עוד לא חושבים על זה אבל השולחן הזה הוא מושלם כי יש בו עוד מקום לאחסון!!!
 
 
אחסון אחסון אחסון.... כל כך הרבה אחסון שאת כבר לא יודעת מה יש לך בתוך כל הקופסאות הללו!!! ואתמול שאלתי את עצמי: איפה הנוצות ??? איפה??
 
 
זה ממש לטעמי! רק לאן השולחן של מכונת התפירה נכנס??
 
בכל מקרה, אל תדאגו. בעת בניית הסטודיו אצלם לכם, אזמין אתכם! ואף אכבד בתה ועוגה :)
 
עד אז תאחלו לי שהסטודיו החדש יביא עסק חדש ופורח (הסקיצות כבר מוכנות)... רק נשאר, ממש כמו הסטודיו, לחבר הכל יחדיו :)
 
אה אוי, כמעט שכחתי. השיר השבועי!
זה הזמן להודות לבעלי-יקירי- משוש חיי, שאחראי על השירים בכל שבוע בבלוג. כן, כן, יש לו טעם מוזיקלי משובח!
קבלו את השיר השבוע ב2 גירסאות :)
 
הגירסה המקורית שייכת ללהקת פיניקס הצרפתית (עם טוויסט בעלילה- הם שרים באנגלית). להקה מצוינת המזגזגת על קו המסחרי בין פופ אינדי לפופ מסחרי, וידועה גם בזכות העובדה שסולן הלהקה נשוי לסופיה קופולה (פיניקס תרמו מוזיקה לסרטיה, ובעיקר לסרט SOMEWHERE)
 



הקאבר המאד צעיר לשיר זה מבוצע על ידי להקת PARAMORE והסולנית הצעירה היילי ויליאמס. למרות המראה הטיינאייג'רי שלה, הלהקה קיימת כבר משנת 2004 (כאשר וויליאמס הייתה בת 16!).




איימ פאר גאן באט יור לונג דיסטנס קוללל אנד יור קפיטל לטרס קיפ מי אסקינגג פור מוררררר :)

אוהבת אתכם כל שבוע יותר!! בחיי :)

3>

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה