יום שבת, 22 ביוני 2013

לרוץ על מחוגי השעון

"Got a low, low feeling around me,
And a stone cold feeling inside,
And I just can't stop messing my mind up,
Or wasting my time,"
 
בזבוז זמן. אני לא באמת יודעת למה הוא כל כך יקר הזמן הזה והלוואי ולא הייתי סופרת את הימים והלילות והשניות עד שהדבר הבא יגיע. אני פשוט תמיד רצה אחרי משהו,אני לא יודעת אף פעם מה הדבר הבא אבל תמיד יש משהו- עוד פרוייקט, עוד עבודה, עוד משהו שאני רוצה ולא הגשמתי....
 
רק לאחרונה גיליתי שאפשר לנוח, להירגע ולא לרוץ לשום מקום. אך אני לא באמת מצליחה ליישם, אני מרגישה שזה טבוע בי ובכל מי שמסביבי- להספיק יותר, לעשות יותר, עוד דברים שלא הספקתי ואולי אעשה היום.... ואני עייפה בזמן האחרון, אני כל כך עייפה.
 
הזמן היחידי שאני זוכרת שלא רצתי לשום מקום היה בהודו. יום אחד פגשתי בחורה בשם שני שהציעה לי ללכת איתה לאיזה מנזר שתיקה. אז שתקתי במשך חמישה ימים, עשיתי מדיטציות ואפילו קפץ עלי קוף :) אבל לא דיברתי ולא יצרתי קשר עם אף אחד חוץ מעצמי. זו הייתה חוויה נפלאה להיות עם עצמי. זה קשה לשמוע את הקול הפנימי שלך בתוך כל היום-יום הזה. תמיד משהו קורה, מישהו צריך לדבר איתך, חברה צריכה עיצה, על בעלי עבר יום קשה בעבודה, הורי, חברי לעבודה, כל אחד צריך משהו, ומה איתי?
 
בשביל לנהל את הזמן שלי נכון יותר וכדי שלא יברח לכל מקום, ולכולם חוץ ממני, החלטתי לקנות שעון. הבעיה העיקרית לפעמים היא שהשעון היחיד שיש לנו הוא בפלאפון ואז אנו רואים את המיילים, את הטלפונים וההודעות וכל מה שלא נענה היום וכך מבזבזים את הזמן הפרטי שלנו, זה שאמור להיות החשוב לנו ביותר, הזמן שלנו עם עצמנו. הזמן שנועד למנוחה ,להשלים ולעשות דברים שחלמנו עלהם כל היום, דברים קטנים כמו לקרוא ספר או לצייר ציור.
 
אז נתחיל באתר די חדש ומרענן 1item שבו תוכלו למצוא כל מיני בגדים, נעליים ומה לא עד המחיר הממש שווה לכל נפש 100 שקלים
אז יש שם כמה שעונים שמצאו חן בעיניי בעדינותם ובמחירם.
 
אז ככה, הכי הייתי רוצה להזמין את השעון השני והחום כי אני אוהבת את הגוף המרובע שלו אך הבעיה היא שאין לא מספרים (לפעמים קצת קשה לי, נו מה אפשר לעשות...) ואת השעון השלישי אני ממש אוהבת אבל הם קראו לו "שעון ביולוגי". מי קורה למוצר שעון ביולוגי? זה מפחיד את הקונים!!! אולי אני אזמין ואגיד לעצמי שקראו לו שעון זהב, ואשכח מתקרית השם המוזרה הזו...
בכל מקרה ניתן להשיג ב : http://www.1item.co.il/collections/watch#

שרשראות השעון הן אובייקט מדהים ומיוחד במינו. בעיקר בעקבות העיצוב הישן- מוכר - מעלה נוסטלגיה - כולם ראו את עליסה בארץ בפלאות, הן גורמות לך להרגיש ממש כאילו את והארנב מעליסה בארץ הפלאות BFF!! ואיך אפשר להגיד לא לזה??

 
2 השרשראות היפות הללו נלקחו מהאתר Modcloth שאני כה אוהבת!! חבל רק שפעם הזמנתי משם 2 שמלות ושילמתי מס כאילו קניתי אותם בקניון רמת אביב....

השיר השבועי שלנו שייך ללהקת סופרגראס, שהם היו להקת בריטפופ מאוקספורד באנגליה. בצעירותי מאוד אהבתי אותם ובעיקר את השיר הזה שיצא בשנת 1999 (מימי MTV העליזים) השיר מדבר על הרגשת אי השקט של הזמר שלא מצליח להרגיש בשום מקום שיש לו בשביל מה להישאר. הכל מרגיש לו רחוק ומנוכר, ולכן כל הזמן הוא חייב להיות בתנועה ובעשייה. הכל, העיקר לא להיות עם עצמו.
הכי מרד הנעורים סטייל!
 


הפוסט הזמני הזה הזכיר לי שחברתי המעצבת הגרפית המדהימה והמוכשרת עדי אילי הציגה בעבודת הגמר שלה סרטון מדהים שמדבר על התבגרות וזמן. מהפעם הראשונה שראיתי אותו הוא קלע לליבי, כמו חץ קטן שידע לפגוע בדיוק בתוך הסבך, כך שאני בטוחה שתהנו מיצירת המופת הזו בדיוק כמוני :
 

"Growaphobia" from adi ayali on Vimeo.

שבת שלום ושבוע מלא בזמן שמוקדש כולו לכם ורק לכם

עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה