יום שני, 11 באוקטובר 2010

מפרוסיה באהבה

זה השבוע שלי , הייתה לי הרגשה כזו עוד מתחילתו.
הוא התחיל בצילצול טלפון שהעיר אותי בבוקר יום א, בו הודיעו לי שהתקבלתי לעבודה!!!
עכשיו, נכון זו לא עבודה מפוארת. והיא משלמת מינימום שבמינימום. אך באמת שכל חיי פיללתי ל...
לעבוד בחנות דיסקים J  ועוד בשבוע בו הדיסק החדש של בל אנד סבסטיאן יוצא (עוכרי ישראל טפו טפו טפו, אין מה לעשות בחיים יש גם אהבות קשות).
אני חייבת להגיד שמסע כזה משפיל של חיפוש עבודה לא עברתי בחיי, הייתי צריכה להתפלל בלילות, לסבול קיטורים של גרושות בנות 30 מלוד, שאין להם עבודה אחרת מאשימות אותי בקטנותי ובכך שיש לי תואר, ורוצות שאוותר על מקום העבודה. אני לא מבינה ממתי נשים חסרות כל רצון להתקדם נהיו בעיה שלי??  
נערות בנות 18 בזארה הסתכלו עלי במבט של "מה את עושה כאן, ואיפה הסקיני ג'ינס שלך?? (אני גמדה, הוא ארוך עלי)
הייתי לא פה ולא שם, טובה מדי לפה, אבל חסרת ניסיון לשם. זו בעיה של מסיימי תואר, אתה תינוק קטן, חסר ניסיון, ועכשיו אתה צריך להוכיח את עצמך מחדש.
הבעיה של להיות בעלת תואר שמחפשת עבודה מינימלית , הוא שכולם יודעים שלא תישארי אצלהם כל החיים, ומולך תמיד יש את אותה גרושה שלא תגיע רחוק יותר .ובנוסף ברוב טיפשותי (ובזה אני מאשימה רק את עצמי ואת צבע שיערי הטבעי ) שיתפתי כל עובר ושב  אנשים, חתולים, נמלים, חירשים שביקשו פרוטה, בפתיחת העסק.
למזלי חברה טובה ויקרה (נקרא לה לדוגמא סיוון מזרחי) שלחה לי את ההצעת עבודה הזו, עוד יותר לשמחתי התקבלתי. אז נכון זה לא ג'וב חיי, אבל זו סביבה נעימה לחולמים.
אז אני מרוצה! השבוע יש לי את פגישת העסקים הראשונה שלי בעסק, האוברלוק אמור להגיע אל פתח דלתי כל יום השבוע, והתחלתי חפיפה בחנות. ובסך הכל למרות שאני לא רואה פרוטה מכל מה שאני עושה , אני עוסקת ב 2 המקצועות החביבים עלי :מוזיקה וכובענות! ואני חייבת להגיד לכם, ככה שנות ה-20 צריכות להיראות (בעצם ככה ועוד איזה סכום גדול ונוצץ ).
טוב די לדבר על עצמי , אני אדבר על אנשים אחרים אז...
 דוגמן הבית שלנו :
לאחר חיפושים ארוכים ומייאשים למציאת עבודה , החליט דוגמני  שזו לא ארצו ,
 והוא רוצה להתחיל את דרכו בעולם הגדול,
הוא קם ממיטתו וארז את מרכולתו למקום יפה יותר כמו....

פרוסיה!!!!
ארץ בה תמיד קר, וכל קונה שטיח הוא מכר,
להיות שיכור שם זה להיט והנשים בה הן כוח משחית
אז למרות היותו פרוסי גאה, הוא החליט שלהיות סמרטוט ריצפה זה לא נאה.

לפנכם ההפקה שהרעידה את פר-ס-יביר!!!
כשהפרסי פגש את הרוסי יצא :

פרוסי!!!!

הפרוסי הוא הפרסי שחדל לו משטיחים מקיר לקיר, ומהעסק המשפחתי שהוא בעצם כל נחלת בנימין.
בשקט בשקט בין מחסני הבדים הוא שותה לשוכרה וודקה בעודו לבוש חולצה מנומרת ופאייטים.
הוא מדלג לצלילי מוזיקה איראנית  עם הסבתא שגרה איתו.
אין זה אומר שהוא יוותר לך על 10 אגורות , הרי אין פרסי פושט את עורו!!! אך בכל זאת הפרוסי הוא זן חדש ומחודש! הוא פרסי ללא פרסי ורוסי ללא רוסי.
אז דוגמן הבית שלנו אימץ את הטרנד, וגם הוא חולם בפרוסית...

הפרוסי הראשון עוזב את ארצנו:

 אך הוא רק פרוסי אז אחרי כוסית קטנה הוא כבר רואה כפול :

 ואחרי עוד כוסית, כבר הכל מסתחרר


הידעת :הפרוסי הראשון (דוגמן הבית) מזיע רק מבית שחי אחד!



חולצה ומכנסיים : ליאור דוגמן הבית , גרביים : H&M, נעליים :זארה, כובע :100 שערים, מזוודות : אצל רחמים, מה קוראים אותו אברהם, בנחלת בנימין.
נעליים שוות :




XoXo

עדי

2 תגובות: