יום שישי, 22 באוקטובר 2010

פנטזיות, בלוניזם ומה שבנהם

"אבל אני לא רוצה להסתובב בין מטורפים" העירה אליס.
"אין לך ברירה" אמר החתול. "כולנו מטורפים כאן, אני מטורף, את מטורפת".
"איך אתה יודע שאני מטורפת?" שאלה אליס.
"זה ברור" אמר החתול, "אחרת לא היית באה לכאן".

הסרט הראשון שראיתי בקלטת (עולם הולך ונעלם) היה אליס בארץ הפלאות, כולכם בוודאי מכירים את הסיפור , מעריצים, מזדהים, מחייכים לשמיעת שמו.
סרט זה מאוד השפיע עלי, כי לתקופה מאוד ארוכה הוא היה הסרט היחידי שראיתי בלופים. מיותר לציין שבגיל רך זה לא הבנתי את המשמעויות הנסתרות. אך אהבתי אותו אהבה טהורה.
אליס הייתה ילדה קטנה עם שיער בלונדיני שנקלעה למקום שאיננה מכירה, ואיננה יודעת איך לנהוג בו.
זה בעצם די תיאור הילדות שלי, הייתי ילדה קטנה, אבודה, עם שיער בלונדיני, ורטייה. בעקבות בעיות ראייה רבות ומשונות , ראיתי את העולם קצת אחרת מילדים אחרים. ובכלל ילדותי נרמסה ע"י בריוני גני ילדים שהדביקו לי את השם קפטן – הוק. וכך מצאתי את עצמי מבלה את ימיי בפנטזיות ילדות (ובכי מר בשירותים).
חיי הבוגרים לא מאוד רחוקים (+הבכי בשירותים)  או שונים מעולם פראי זה, וכן חבריי אנשים הרפתקניים ומעניינים תמיד מביאים אותי לעולמות שאינני מכירה. אם הייתי צריכה להיות ז'אנר ככל הנראה הייתי פנטזיה.
עולמות פראיים וילדותיים אלה מאוד השפיעו על אופיי וכן גם על אופן לבושי. מטבעי אני אוהבת להתלבש צבעוני, ובארוני יש אוסף מכנסיים בשלל צבעים מוורוד זוהר, עד חרדל, כחול וירוק (כולם של H&M ) ובכלל אני מאוד אוהבת חולצות פרחוניות, פרחים בשיער, או יצורי פרא (בקרוב תהיה פה גם הפקה כזאת ).
יותר מכל אלה אני אוהבת אנשים שמתלבשים, אנשים שאתה רק מסכל עליהם ואתה מכיר את אופיים, כמו הכובען המטורף, כמו הזחל והחתול. אני אוהבת אנשים שאינם מתביישים להיות עצמם.

כל הפתיחה הייתה רק הכנה פראית להולך לבוא...
קבלו את ההפקה שתשנה לכם את סדר היום:

My CrAzY TeA CuP


זה החל כיום צילומים רגיל, יסמין לבשה את כובעה ויצאנו לצלם בחוץ עם חברינו החדש - חיפושי.


לפתע חיפושי קפץ ממקומו ונראה מבוהל.....

גם יסמין נראתה טרודה.... כי מה שאני לא ידעתי הוא...



שדוגמן הבית הגיח בדמותו המרשעת, ובעודו צועק לעברנו :" איש לא יקח ממני את תפקידי, תפקידי הוא יעודי !!! ואני יהודי !!!

הוא צעד אל עבר יסמין, וזאת נראתה מפוחדת ומבוהלת, בתגובה לנעשה חיפושי פרץ בבכי מר ובקריאת "שמע ישראל"....

כל זאת ועוד בפרק הבא של ה- בלוג!!!!

חבריי זוהי איננה הצגה, היזהרו מדוגמן הבית המשוטט חופשי ברחובות !!!
 ולגבי יסמין אני חייבת לציין שזהו לבושה היומיומי, מי ממכם שראה ומכיר יודע שזהו לבושה, וזוהי דרכה להביע את עצמה בעולמנו, בו היומיומי והמוכר, נהיו לעניין של שיגרה, ואין איש כבר פורץ את הגבולות. בעצם חוץ מאנשים אלו.
אני מציעה שמחר כולנו נלבש משהו שיגרום לאנשים לחייך :)

אני רוצה להודות לגיא שפר על כל הבלונים היפים והמושקעים שהוא יצר להפקה זו, גיא שפר הוא ממציא הבלוניזם, והוא בלונאי מוכשר ומוצלח, הכרתי אותו אצל יסמין, והוא הימם אותי. אני חייבת להודות שבהתחלה הייתי קצת צינית לגבי המקצוע, אך אחרי שראיתי את מעשה ידיו, נשבתי בקסמיו. הוא עושה סדנאות, מופעים וימי הולדת. מספר הטלפון שלו הוא : 0545766797. מומלץ מומלץ מומלץ!!!

ולסיום....
"לבסוף, היא ציירה בעיני־רוחה, איך אחותה זו הקטנה [אליס] תהפוך גם היא, בבוא היום, לאישה בוגרת; ואיך תשמר בכל שנות בגרותה את הלב התם והאוהב של ילדותה; וכיצד תאסוף סביבה ילדים קטנים אחרים, ותצית בעיניהם שלהם את הברק ולהט, בסיפורים מוזרים לא מעט, אולי אף בחלום ארץ־הפלאות משכבר הימים; ואיך יחלוק עמם לבה את כל העיצבונות התמימים, וישמח בכל שמחותיהם התמימות, כשתיזכר בחיי הילדות שלה עצמה, ובימי הקיץ המאושרים."

שבת קסומה, תעשו משהו מיוחד
אוהבת

עדי


תגובה 1:

  1. וואו, היא באמת מתלבשת ככה כל יום? כל הכבוד על האומץ, זה פשוט אדיר...
    אפשר לדעת מאיפה הכובע?

    השבמחק